vierde weekje - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Arubaastage - WaarBenJij.nu vierde weekje - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Arubaastage - WaarBenJij.nu

vierde weekje

17 September 2015 | Aruba, Oranjestad

Zaterdag wilden wij graag sportief en cultureel doen en hadden bedacht om de hooiberg te gaan beklimmen. Het idee was om boven te zijn en dan de zonsopgang te bekijken.Vol goede moed stonden wij om 5u in de ochtend naast ons bedje. Tot dat wij erachter kwamen dat de auto achter de slagboom stond. Er zat toen nog maar 1 ding op. De buren wakker maken en met hun auto naar de hooiberg. Blij waren ze denk niet met ons. Maar oke daar gingen we dan, onderweg naar de parkeerplaats kwamen we de bewaker tegen en hij wilde het slot van de slagboom halen zodat wij konden gaan. Sorry buurtjes. Daar gingen we dan weer vol goede moed. Aangekomen bij de hooiberg zag het er nogal griezelig uit zonder verlichting en haalden wij de ergste verhalen in ons hoofd. Dat werd m dus niet. Ohja de heenweg ging ook niet heel soepel. Ik dacht dat er een kat op de weg lag dus begon hard te gillen. Maar de kat was al niet meer te reanimeren. Ondertussen koffie aan t drinken bij het tankstation wordt het al een beetje licht. Dus op naar de hooiberg. Komen wij erachter dat dit helemaal niet de ingang is.. fijn. Dus daar ging de zoektocht weer verder, na heel wat rondjes gereden te hebben, hadden wij het eindelijk gevonden en was de zon ondertussen al op. Ohja en t was bewolkt dus het was niet te zien. Maar we hebben de top gehaald

• 17 September 2015 - 16:50

Els:

Echt een Charlotte-actie! Je mag wel veel meer schrijven hoor, we zijn nieuwsgierig!

• 17 September 2015 - 20:56

Ingrid En Ilse:

Lekker sportief lot;) leuk hoor!